BandBanner

Sıkça Sorulan Sorular

Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım? +
Klaud.com.tr üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız hata görsellerini musteriiliskileri@skechers.com.tr mail adresi üzerinden iletebilir ya da 0850 488 02 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.
Siparişim bana ne zaman ulaşır? -
Pandemi süresince artan yoğunluk ve kargo firmalarının aldıkları güvenlik prosedürleri sebebi ile siparişinizin teslimatında gecikmeler yaşanabilmekte ve teslimat süreleri 10-12 güne kadar uzayabilmektedir.Siparişlerinizin, kargo firmalarında yaşanan yoğunluk sebebi ile depoda kargo teslimat sırasını beklediğinden size ulaşması zaman alabilir.Siparişiniz onayından sonra, ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından siparişiniz kargoya teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ortalama 1-3 iş günü içinde sizlere ulaşır. Tahmini teslimat süremiz iş günleri üzerinden hesaplanmaktadır. Yurtiçi Kargo’nun Teslimat Merkezi olmayan bölgelere yapılacak gönderilerde teslimat süresi 3-5 iş günü arası değişiklik gösterebilir.
Klaud.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı? -
Klaud.com.tr üzerinden alınan her ürün %100 orijinal üründür ve faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır.
Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim? -
Satın aldığın ürünlerin kargo firmasına verilmesinin ardından e-posta adresine ulaşacak kargo takip kodunu (gönderim kodunu), kargo firmasına ait internet sayfasına giriş yaparak sorgulayabilirsin. Aynı zaman da Siparişlerim kısmından da kargonu takip edebilirsin.
Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkası teslim alabilir mi? -
Sipariş ekranında belirtmiş olduğun ikinci kişi kimlik ibrazı ile siparişini teslim alabilir.
Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim? -
Sadece www.klaud.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri iade olarak işleme gönderebilirsin.
Faturamı Kaybettim nasıl yeniden alabilirim? -
Siparişin kargoya verildiğinde faturanın bir kopyası üyelik mail adresine gönderilmektedir. Mail adresinize erişememe durumunda bize ulaşın kısmından veya 0850 488 02 82 numaralı Klaud Müşteri İletişim Merkezi’nden faturanı farklı bir mail adresine yeniden gönderilmesini talep edebilirsin.
Ücret iadem ne zaman tarafıma yatacak? -
İade ettiğin ürün bize ulaştığında ve onaylandığında, tarafına e-posta bilgilendirmesi yapılacaktır. İade şartlarına uyması durumunda, 10 iş günü içerisinde ürün tutarı siparişi vermiş olduğun kartına iade edilir. Taksitli yaptığın alışverişlerde Klaud bankaya tek seferde ödeme yapar, banka bu ödemeyi taksitli olarak gerçekleştirir.
Ücret iadem ne zaman tarafıma yatacak? -
İade ettiğin ürün bize ulaştığında ve onaylandığında, tarafına e-posta bilgilendirmesi yapılacaktır. İade şartlarına uyması durumunda, 10 iş günü içerisinde ürün tutarı siparişi vermiş olduğun kartına iade edilir. Taksitli yaptığın alışverişlerde Klaud bankaya tek seferde ödeme yapar, banka bu ödemeyi taksitli olarak gerçekleştirir.
Hediye Paketi Seçeneği

Hediye Paketi Seçeneği

Tüm siparişlerde kargo ücretsiz

Tüm siparişlerde kargo ücretsiz

30 Gün Ücretsiz Kolay İade

30 Gün Ücretsiz Kolay İade